Linia Isofan Marine - produkty lakiernicze

Oprócz klasycznej linii produktów naszej firmy poszerzyliśmy nasz asortyment o profesjonalne produkty lakiernicze przeznaczone do jednostek pływających.

ISOFAN MARINE to druga z dostępnych w systemie Stoppani linii oferującej produkty dla sektora jachtowego. Jest to zbiór wysokiej jakości żywic możliwych do zabarwienia w każdym spośród 800 odcieni dostępnych we wzornikach.

Mając świadomość priorytetów i specyfiki tej branży, oferowane przez naszą firmę rozwiązania wykorzystują nowoczesne technologie zapewniające najwyższą ochronę powierzchni przed działaniem wilgoci, słonej wody, jak również osadzaniem się porostów.

 

pdfISM0 ISOFAN MARINE- opis systemu

System wielofunkcyjnych pigmentów, które w połączeniu z odpowiednimi binderami pozwalają uzyskać nawierzchniowy lakier jachtowy w określonym kolorze. Cała struktura składa się z wysokoskoncentrowanych pigmentów, co pozwala zaspokoić wszystkie wymagania klientów.

Dostępne w naszym asortymencie rozwiązania nie zawierają chromianów ani ołowiu, są zatem bezpieczne dla środowiska.

Produkty

Czy wiesz, że...

Przy zakupie czy sprzedaży lakierów lub farb ważna jest ich wydajność.
Wygląd profesjonalnie wykończonej łodzi z Mahoniu (np.Riva) powala na kolana!
System Isofan Marine oferuje do natychmiastowego zmieszania kolory pastelowe, metaliczne oraz perłowe.
Isofan MArine Classic - czyli farba do nakładania pędzlem lub wałkiem.
Jeżeli mówimy o lakierowaniu drewna, lakier bezbarwny Vernice poliuretanica 910 nie przestaje zadziwiać swoją uniwersalnością.
Przyjęło się uważać, że dodatek przeciwpoślizgowy 55070 Antidrucciolo dodaje się do ostatniej warstwy.
Jest prawdą, że farby nawierzchniowe Fast Finish i HP premium nie wymagają pokrycia lakierem bezbarwnym.
Pomalowanie laminatu węglowego (popularnie zwanego karbonem) powłoką bezbarwną wydaje się nieskomplikowane. Jako gruntu/podkładu użyjemy pożyczonego z linii przemysłowej bindera 29143 i zakończymy jachtowym standardem 00400 Acrylic UV filter clear
Popularny podkład ISM 9 Undercoat może utrudnić życie lakiernikom. Nie wszyscy pamiętają, że powinno się go szlifować w ciągu 48 godzin po nałożeniu. Potem szkliwieje, przez co jego obróbka staje się nie lada wyzwaniem